dancebeauty.blogg.se

Youtube

Publicerad 2013-07-09 16:44:08 i Allmänt,

Hej allihopa!
Igår så gjorde jag en youtube kanal så jag kommer inte att lägga upp videos på denhär blolggen mera utan nu så blir det bara videos på youtube så om ni vill titta på mina videos så sök på "AliiceBeauty" jag har laddat upp två videos och jag skulle bli jätte glad om ni vill prenumerera och titta på mina videos. Nu så ska jag åka bort i några dagar så då kommer det bli tidsinställda inlägg på youtube så om jag hinner så ska jag försöka skriva några tidsinställda inlägg också men jag har super mycket att göra ikväll för att jag måste redigera typ tre videos och spela in dem och sen så måste jag även packa och så hade jag tänkt gå ut och springa ikväll men det känna lite som att jag inte kommer att hinna det tyvärr.
Men som sagt var så får ni gärna gå in på min youtube kanal och kolla.
Puss och ha det så bra! 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-11 12:23:50

jag hittar inte din kanal! kan du länka den? :D

Postat av: Hej

Publicerad 2013-07-12 09:53:17

Aliicebeauty Finns inte :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela