dancebeauty.blogg.se

Sjuuuuk

Publicerad 2013-07-05 17:19:48 i Allmänt,

Hola allihopa nu sitter jag och myser i min säng och äter vindruvor och tittar på pretty little liars eftersom att jag typ har blivit förkyld vilket suuuuger att vara mitt i sommaren men jag ska bli frisk. Jag kom hem från landet för några timar sen och imorn åker vi till kusinerna så jag hoppas att jag mår bättre då för jag pallar inte att bara vila för det är så sjukt tråkigt. Men jag har varit på landet sen i söndags så jag har inte haft något nätverk till att blogga så det har inte blivit någon bloggning och det suger ju såklart men jag kan inte göra något åt det men aja. Har haft så tråkigt så jag tog lite egobilder med webcamen hahah.
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela