dancebeauty.blogg.se

18 juli - Happening

Publicerad 2013-07-18 22:11:07 i Allmänt,

Hej allihopa!
Har saknat såå mycket at blogga men det händer saker varje dag på sommarlovet och jag vill verkligen njuta till 100% nu när det är lov.
 
Idag så har min lillebror födelsedag och han fyller tio år så det har tagit uppe hela dagen att fixa med det. Jag gav honom en tröja från cubus och skittles och nerds för det gillar han. Men det har varit en toppen dag men systemkameran ville inte sammarbeta idag så den funkade inte idag så jag har inte kunnat fota någonting så det var jätte synd verkligen. Jag hade på min hollisterklänning med plattat hår och lite enkla silver smycken så det blev snyggt. 
Imorgon så ska jag dra till mina sysslingar för dem har en pool så jag ska åka och bada där så det blir jätte mysigt och sen så åker familjen till landet och jag vet inte hur länge vi ska vara där men senast på torsdag kommer vi hem för då kommer kusinerna hem till oss. 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela